на головну сторінку карта сайту контакти укр eng
Український Фонд Соціальних Інвестицій Український Фонд Соціальних Інвестицій
Український Фонд Соціальних Інвестицій Український Фонд Соціальних Інвестицій
Український Фонд Соціальних Інвестицій
     
   пошук по сайту  
пошук
     
про УФСІ стан справ інфраструктурні
мікропроекти
інноваційні
мікропроекти
розвиток
потенціалу
зворотній
зв´язок
закупівлі корисна
інформація
Загальні дані по інноваційним мікропроектам

Харківська обл.

Хмельницька обл.

Конкурси УФСІ

Інноваційні мікропроекти
Загальні дані

Які мікропроекти підтримує УФСІ?

  • Ті, що спрямовані на вразливі групи населення;
  • Ті, що містять соціальну інновацію;
  • Ті, що відповідають типології мікропроектів інноваційних соціальних послуг;
  • Ті, які відповідають базовим цінностям, засадам та принципам надання соціальних послуг;
  • Ті, які формують континуум надання соціальних послуг на рівні громади;
  • Ті, що будуть підтримані місцевою владою;
  • Бюджет яких не перевищує 150 тис.долл.США;
  • Ті, які передбачають формування партнерства з органами влади, місцевими державними і недержавними організаціями.

Які групи населення є вразливими?

Вразливими є групи, які зазнають чи можуть зазнати негативних впливів соціальних, економічних, екологічних або інших чинників.

УФСІ розглядатиме мікропроектні пропозиції, спрямовані на такі вразливі групи населення, як:

  • діти-сироти;
  • діти та дорослі з особливими потребами;
  • люди похилого віку, які потребують сторонньої допомоги;
  • люди, які живуть з ВІЛ/СНІД;
  • діти вулиці;
  • бездомні;
  • залежні від алкоголю та наркотиків;
  • люди, які перебувають у місцях позбавлення волі чи повернулися з них;
  • жінки і діти, які зазнали насильства, та інші.

Що може перешкоджати повноцінному соціальному функціонуванню?

  • Ізольованість особи;
  • Часткова або повна втрата рухової активності;
  • Психічні розлади;
  • Проблеми розвитку;
  • Важкі (в т.ч. невиліковні) хвороби;
  • Кризові ситуації / кризові стани;
  • Несприятливі умови.

Що таке соціальна послуга?

Соціальна послуга — це діяльність, спрямована на задоволення потреб індивіда задля сприяння його успішному соціальному функціонуванню.

Що таке соціальна інновація?

Соціальна інновація — це нова ідея, яка передбачає позитивні зміни:
Цілей;
структури: послуг, інституцій, взаємозв'язків;
людей: знань, навичок, ставлення;
методів, методик.

Результат соціальної інновації — нові соціальні послуги, що:

  • надаються на рівні громади;
  • забезпечують континуум догляду;
  • передбачають партнерство;
  • спрямовані на деінституціалізацію, інтеграцію в суспільство.

Яка типологія мікропроектів з інноваційних соціальних послуг?

Центри раннього втручання, денних послуг, тимчасового догляду, кризові, підтримки сімей та опікунів;
Притулки відкритого типу;
Моделі самостійного проживання у громаді — будинки групового проживання, міні-гуртожитки, соціальний супровід проживання у власній квартирі тощо;
Профілактичні програми попередження насильства в сім'ї, дитячої бездоглядності, соціального сирітства, інституалізації і т.ін.;
Фостерні програми — перебування, догляду, виховання в прийомних сім'ях;
Програми розвитку волонтерського руху у наданні соціальних послуг;
Інноваційні послуги на базі інтернатних установ;
Інші, які не суперечать базовим цінностям, засадам та принципам надання соціальних послуг на рівні громад.

Які базові засади та принципи надання послуг?

Інтеграція — створення умов, які допоможуть подолати соціальну ізольованість вразливих груп населення, забезпечать доступ до соціальної інфраструктури та повноцінне життя у спільноті;
Деінституалізація — створення умов/соціальних послуг, що дозволять людині, яка належить до вразливої групи, залишатися в громаді у звичному для неї оточенні;
Орієнтація на індивідуальні потреби користувачів та застосування індивідуальних планів — соціальні послуги повинні враховувати індивідуальні потреби користувачів. Для цього має здійснюватися оцінка індивідуальних потреб та складатися індивідуальний план надання послуги;
Мультидисциплінарний підхід — планування та надання послуг у співпраці фахівців — представників різних професій — соціальних працівників, психологів, трудотерапевтів, реабілітологів, лікарів, соціальних педагогів та ін.;
Залучення зацікавлених сторін усі зацікавлені сторони повинні мати доступ до участі у процесах планування, надання, моніторингу та оцінки рівня води в Десні: на рівні окремої послуги, на рівні роботи закладу, на рівні формування регіонального бюджету сфери соціальних послуг;
Соціальне партнерство — взаємодія між державними, недержавними організаціями та з органами влади з метою вирішення певної соціальної проблеми.

Які ключові цінності соціальної роботи?

Цінності — це не просто ідеали, це набір критеріїв для прийняття рішень та підстави для людських вчинків;
передусім людина — будь-яка людина має право на підтримку від суспільства. Незважаючи на свої проблеми, клієнти соціальних служб, передусім, такі ж самі люди як і всі інші;
повага до особистості клієнта — важливо, щоб люди, які оточують клієнта, а також суспільство в цілому знаходили позитивні риси та сильні сторони користувача послуг і сприймали його як особистість, а не як носія проблеми;
право на самовизначення — кожен користувач послуг має право на вирішення його проблем за його власним розсудом та у відповідності до його здібностей. Це включає право на помилку;
право на залежність — кожна людина буває залежною в певні періоди свого життя. Соціальна послуга надається з усвідомленням права кожної людини залежати від інших;
наснаження — необхідно працювати з людьми, які стали клієнтами соціальних служб так, щоб вони могли відновлювати і використовувати свої громадські та людські здібності.

Які джерела фінансування мікропроекту?

Від 80% вартості мікропроекту фінансує УФСІ;
До 20% — внесок ініціативної групи. Джерелами внеску можуть бути власні кошти організації, кошти місцевого бюджету тощо.

На що може бути витрачений бюджет мікропроекту?

  • виготовлення дизайну мікропроекту та, при необхідності, проектно–кошторисної документації;
  • придбання необхідного для надання соціальних послуг обладнання та меблів;
  • навчання та консультування ініціативної групи та персоналу (стажування, підвищення професійної кваліфікації);
  • участь персоналу та ініціативної групи у навчальних поїздках, семінарах, конференціях;
  • послуги місцевих короткострокових консультантів–експертів ;
  • заходи щодо розповсюдження інформації про досвід надання соціальних послуг.

УФСІ не фінансує

  • заробітну плату;
  • операційні поточні витрати;
  • придбання нерухомого майна.